Általános nézetek és nézetkülönbségek.

MagicBoost

MagicBoost

NYC Dark Food Festival, Brooklyn

2019. május 21. - booo!

img_7547.jpeg

05.19. vasárnap

Reggel 6-kor kelek, hajmosás, szárítás, öltözés, félálomban, nem aludtam valami jól, de hálistennek tudtam aludni azért valamennyit, a kábaság jót is tesz, megérkezünk 8:30ra a helyszínre autóval, kávé, croissant, beengednek, a helyszín embere továbbra is gusztustalanul viselkedik velünk, kénytelen vagyok egy ponton megkérdezni, hogy van-e valami problémája, de igyekszem kedvesen, a verést egyelőre elhalasztom. Egész hamar összeáll a helyszín, vannak váratlan fordulatok, de kezelhető mértékben. Gyűlnek a kiállítók, kezeljük a kéréseket, alakulunk. 

3-kor nyitunk és már tudom és érzem, hogy jó lesz minden, sőt nagyon jó lesz, mert kiválóak a standok, gyönyörűek és nagyon aranyosak az emberek, egyszerűen hihetetlen, hogy ilyen szépen összeáll az egész, a sok küzdelem hirtelen értelmet és formát nyer, ez mindig az én pillanatom, még ha általában rövid is, igen, megcsináltam, hatalmas erőfeszítés volt, nagyon nehéz és időnként fájdalmas, és kellemetlen, de kész és itt egyszerűen mindenki azért van itt, mert hitt nekem, mert bízott bennem, és hatalmas energiákkal közösen, kreatívan létrehoztunk egy olyan dolgot, ami azelőtt nem volt itt. A közönség is fantasztikus, nem tudom megítélni, hogy érzik magukat pontosan, de remélem jól, és betódulnak, nagyon sokan, én is beszállok karszalagokat rakni, de nagyszerű érzés, érzem a kezeket, fogom a karjaikat, ráragasztom, hozzáérek, a szemébe nézek: enjoy, mosolygunk, ennyi sok ember és mindegyikkel pár másodpercre találkozom, hiszen hozzám jöttek, értem jöttek, miattam jöttek.

img_7677.jpegMindig újabb és újabb feladatra repülök rá, kukákat ürítek, versenyt bonyolítok, wifit intézek a kiállítóknak, gondoskodom az eladásokról, az idősebb bácsi kiállítónak szerek segítséget, terelek, ahogy csak tudok és lassan és biztosan elkezdem érezni, hogy igen, ez meglesz, már fél7 és lassan túl vagyunk rajta, és így is lesz, már jóideje lecsengőben vagyunk, még becsábítunk néhány vendéget, de 8-ra készen vagyunk. 

img_7682.jpeg

Lezajlott, megvolt, elképesztő energiákat mozgattam, nem volt egyszerű, de kész. 

img_7708.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://magicboost.blog.hu/api/trackback/id/tr9414839548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása