Általános nézetek és nézetkülönbségek.

MagicBoost

MagicBoost

COVID-2019 Tizenharmadik nap

2020. április 01. - booo!

Tegnap olvastam egy elgondolkodtató cikket, és ahogy olvastam nyugalom áradt szét bennem. Teljesen mindegy, hogy mennyire értünk egyet vagy sem a benne írottakkal, erről nem tehetek, hogy így hatott rám.

Emiatt a tegnapi napom teljesen máshogy, sokkal pozitívabban alakult, ehhez talán az is hozzájárult, hogy tornáztam is egy nagyobbat. Ezt úgy látom, nem hagyhatom ki soha.

Tegnap délelőtt elmentünk egy kört autóval a környéken, és egyszerűen egy percét sem élveztem, sőt kifejezetten nyomasztott ez a kopár, üres világ, ami egyébként ugyanilyen valószínűleg az év ezen szakaszában, csak valahogy az ember máskor tud örülni a tavasznak. 

Ma viszont sétáltam és az tényleg jó volt, a mozgás nagyon hiányzik, egyébként ezt sokkal komolyabban kéne vennem, hogy már írtam is, vagy nyavalygom nonstop.

Azt hiszem elolvasom újra a cikket, mert most szombat este 7-kor ismét jön rám egy rosszkedv, pedig csak azt kéne tenni, amit tegnap. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magicboost.blog.hu/api/trackback/id/tr1715567108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása