Általános nézetek és nézetkülönbségek.

MagicBoost

MagicBoost

COVID-2019 Huszadik nap

2020. április 05. - booo!

Ez a napszámlálás, amit a címben használok nem igazán pontos, amúgy pedig ha jól értelmeztem tegnap volt 1 hónapja, hogy itthon az első beteget regisztrálták. Én akkor még Mexikóban voltam, és csak 9-én értem vissza, teli reményekkel és elszántsággal.

Utána pedig minden kártyavárként összeomlott körülöttem, viszont hangsúlyoznám, nagyon fontos, hogy egészséges vagyok egyelőre, és ezért egyébként én hálás vagyok és tudok is örülni. Igyekszem megbecsülni magam és a helyzetemet, egy kertesházban tartózkodom, időnként bosszankodom a híreken és hülyeségeken, érzem a teljes tehetetlenséget, érzem a növekvő veszély fenyegetését, a bizonytalanságot, nagyon zavar, hogy nincs jövő, pontosabban nem látom, nem tudok tervezni. Annyit tudok talán tenni, hogy megpróbálok magamból kihozni ilyen fenntartó tevékenységeket, de nem igazán érzem, hogy most mit lehet és mit nem. Benne voltam egy menő trendben, ami egy bizonyos korhoz és közeghez illett, és egyszerűen menet közben érvényét vesztette minden. Persze van ilyen, de ez most ugye ilyen tömegkatasztrófa, kollektív esemény, nemcsak az én közegem, az egész világ érintett, egyszerűen mindenki. 

Nehéz ebben eligazodni és nehéz a veszteségeket feldolgozni. Próbálom tehát a nyugalmamat és az egészségemet biztosítani, óvatosan mozogni, szemlélődni, nem kapkodni és akkor talán valami kisülhet.

Próbálnék olvasni, de nem megy, a kollektív traumától nem tudok ilyen szinten elvonatkoztatni, főzni tudok, filmet nézni is, sőt a mozgásra is oda tudtam figyelni, úgy értem minimum minden másnap tornázom, illetve van néhány jó pillanatom, amikor berakok egy nyugtató zenét és kicsit elalszom rá, ezekből tudok építkezni.

Ma vasárnap van, holnap hétfő. Van, vagyis lehetne teendőm. De nagyon nehéz erőt meríteni. Ez a rámkényszerített passzivítás leszívja minden energiámat, sokszor csak feküdni vagyok képes és nézni ki a fejemből, nézni a social media felületeket, beszívni az impulzusokat, lavírozni, időt fecsérelni.

Mérges vagyok a világra, mérges vagyok mindenkire, hogy mindez, hogy következhetett be.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magicboost.blog.hu/api/trackback/id/tr415587370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása