Általános nézetek és nézetkülönbségek.

MagicBoost

MagicBoost

COviD-2019 Tizenhetedik nap

2020. április 01. - booo!

Vagy lehet, hogy már több...

525 fertőzött, 20 halott van eddig Magyarországon.

Ma egy kicsit nyomottabban keltem, de minden nap mást dob a gép. Tegnap például energikusan és jókedvűen, majd egy mély ingerültség lett rajtam úrrá, mindenkire elkezdtem haragudni, akinek van munkája, úgy éreztem nem egyenlően sújtja a társadalmat ez az egész katasztrófa, holott egyenlően kéne. De aztán mondták, hogy az élet igazságtalan, és ezt akkor ott nem tudtam elfogadni, de most már úgy látom, hogy igen, ez van. 

Nem értettem, hogy miért nem alapvető, hogy mondjuk akiknek munkájuk van, azokra kivetni egy hatalmas munkanélküli segély hozzájárulás adót, mert jelenleg a kormány hozzáállása az, hogy rohadjanak meg, akik elvesztették az állásukat. 

Szóval ma nyomottabb voltam, de mégis kiegyensúlyozott, reggel kicsit átmozgattam magam a napon, aztán reggeli, illetve volt egy hosszú telefonbeszélgetésem, majd ebéd, aztán elmentünk vásárolni, ami mindig egy izgalmas küldetés, nem feltétlenül jó, de nem is akkora horror, mint eleinte volt, valahogy kezdem megszokni, vagy nem vagyok hajlandó nagyon félni, az emberek sem.

Utána elmentem futni, de csak 2,1 km-t, szóval nulla, de mindegy több, mint a semmi. Inkább ez is ilyen átmozgatás volt. Utána folytatódott a levertség, de ez inkább lelki, fizikailag kutya bajom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magicboost.blog.hu/api/trackback/id/tr5315581422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása