Általános nézetek és nézetkülönbségek.

MagicBoost

MagicBoost

COVID-2019 Nyolcadik nap

2020. március 27. - booo!

Azt vettem észre, de ez nem tudom minek tudható be, hogy mostanában valahogy nagyon könnyen és kipihenten ébredek. Egy óriási megkönnyebbülés van bennem, de nem tudom ez mire vonatkozik. Lehet, hogy csak éjszaka nem telepedik rám ez az egész nyomasztás és a reggeli ébredésnél tiszta lappal indulok és most felerősödött ez a kontraszt. De esküszöm néha megrázom magam belül, hogy ez tényleg nem csak egy rémálom, amiben most vagyunk? 

Ma reggel megembereltem magam és kimentem jógázni pár percet, és bár nem nevezném komoly testmozgásnak, amit műveltem, de több volt a semminél. Ennél sokkal többet kell, úgyhogy elhatároztam, hogy délután és este is fogok mozogni. Egyébként most ennek a hozadéka, hogy jelentősen lecsökkent az étvágyam, tehát kevesebb étel is elég, persze kicsit oda is figyelek azért. 

Ma próbálok még dolgozgatni, olvasni, valamivel lekötni magam, ami nem a rémhírek olvasása. 

Sikerült befejeznem a Black Food Festival webshopot, persze ezt csak gesztusnak szánom, nem nagyon várok tőle semmit. Lássák, hogy képesek vagyunk a váltásra, illetve ki tudja, hátha valakiknek van igénye mégis ilyen cuccokra. 

 

Este még csatlakoztam egy online házibulihoz, egész jó élmény volt, sokat segített. 

Ami még érdekes számomra, hogy egészen furcsa, új műfajokat kezdek el nézni, most például Beethoven Waldstein-szonátáját magyarázzák egy élő videóban, valahogy megnyugtat engem ez is, ha ilyet hallgatok. 

Azóta elkezdődött a kilencedik nap, vasárnap van, egy fokkal nehezebb éjszakám volt, de azért jól aludtam, reggel pedig egész nagyot tornáztam végre, már ami a teljesítményt illeti.

 

Váltakozó hullámban érzékelem a félelmet és a megoldás keresést a társadalomban, amennyit lehet érzékelni így a hangulatból, mindig vannak új trendek, most például kezd egy kicsit talán nyugodni az idősek iránti hadakozás, gyalázkodás, helyette elkezdtek a gyakorlati, praktikus megértés irányába fordulni egész sokan. 

Kérdés továbbra mindenki fejében, hogy akkor lehet-e ételt rendelni kiszállításra, hogyan vásároljon be, rosszabb lesz a helyzet? nyilván. Nem lesz pont, hogy egyre veszélyesebb kimászkálni?

Nekem közben van egy olyan érzésem, hogy az immunitás kezd kialakulni... nem tudom, lehet, hogy hülyeség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magicboost.blog.hu/api/trackback/id/tr915541020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása